Official Web

کورونا کے باعث آئیسولیشن میں جانے والے افراد کیلیے انسٹاگرام کا دلچسپ فیچر

انسٹاگرام نے کورونا وائرس کے باعث آئسولیشن کی صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے دلچسپ فیچر پیش کر دیا۔

فوٹو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام کی انتظامیہ نے اعلان کیا ہے کہ نئے ’کو واچنگ‘ فیچر کو متعارف کیا گیا ہے جس کے ذریعے صارفین اپنے دوستوں کے ساتھ ویڈیو چیٹ پر رہتے ہوئے ایک ساتھ ایک ہی پوسٹ دیکھ سکتے ہیں جس سے وہ محدود رہتے ہوئے بھی ایک دوسرے سے جڑیں رہیں گے۔

Instagram Comms

@InstagramComms

In the coming days, we’ll roll out a new feature that connects people with accurate information when they search for COVID-19 related terms.

View image on Twitter

Instagram Comms

@InstagramComms

To give people more ways to give back at this time, we added a new COVID-19 section to our Donation sticker so people can quickly identify relevant nonprofits. We are also making the sticker available in other countries.

View image on Twitter
19 people are talking about this

مذکورہ فیچر ویڈیو چیٹ کے دوران دائیں جانب دکھائی دے گا جہاں پر کلک کرنے سے حال ہی میں لائکس کی گئی پوسٹ نمایاں ہو جائیں گی جس کے بعد جو پوسٹ بھی دوست کے ساتھ مل کر دیکھنی اور اس پر تبصرہ کرنا ہو گا ایک ساتھ ویڈیو پر رہتے ہوئے اس پر تبصرہ کیا جا سکے گا۔

کمپنی کا کہنا ہے کہ فیچر کے علاوہ کووڈ-19 کے حوالے سے سرچ میں تصدیق شدہ معلومات کا بھی اضافہ کیا گیا ہے، اور تصدیق شدہ معلومات حاصل کرنے کے لیے اسٹیکر بھی شامل کیا گیا ہے جب کہ کوشش کی جا رہی ہے کہ جھوٹی معلومات پھیلانے والے اکاؤنٹس کو مٹا دیا جائے۔

انسٹاگرام میں ڈونیشن اسٹیکر کا بھی اضافہ ہوا ہے جس کے تحت غیر سرکاری ادارے کورونا کے خلاف جنگ میں اپنا حصہ شامل کر سکتے ہیں۔

علاوہ ازیں سماجی فاصلے کی آگاہی دینے کے لیے انسٹا گرام نے stay at home یعنی گھروں پر رہنے کی ہدایت والا اسٹیکر بھی متعارف کرایا ہے۔

انسٹاگرام اسٹیکر—

واضح رہے کہ کورونا وائرس کی فی الحال کوئی ویکسین نہیں، دنیا بھر کے سائنس دان کورونا کے خاتمے کی ویکسین کو بنانے میں سر توڑ کوششیں کر رہے ہیں لہذا اس سے بچنے کا مؤثر فی الحال صرف سماجی فاصلہ ہی بتایا گیا ہے۔

Comments
Loading...