Official Web

اب فیس بک میسنجر کے لیے فیس بک اکاؤنٹ لازماً درکار ہوگا

کیلیفورنیا: اگر آپ کے فون میں فیس بک نہیں اور آپ صرف میسنجر استعمال کرنا چاہتے ہیں تو اب اس کے لیے فیس بک اکاؤنٹ لازمی درکار ہوگا۔

تاہم اس سے قبل صرف ایک فون نمبر سے ہی میسنجرتک رسائی حاصل کی جاسکتی تھی۔ سوشل میڈیا کی سب سے بڑی ویب سائٹ فیس بک نے اب اعلان کیا ہے کہ میسنجر ایپ کے لیے بھی فیس بک اکاؤنٹ یا پروفائل کی معلومات درکار ہوں گی۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ فیس بک میسنجر پر آنے والے افراد کی بھی مکمل شناخت چاہتا ہے اور اسی وجہ سے میسنجر ایپ کا سلسلہ بھی فیس بک اکاؤنٹ سے ہی وابستہ کردیا گیا ہے۔ ساتھ ہی فیس بک آپ کے سوشل نیٹ ورکنگ پروفائل تک رسائی بھی چاہتا ہے۔ تجزیہ نگاروں کے مطابق فیس بک نےیہ قدم اس لیے اٹھایا ہے کہ مزید لوگ سوشل میڈیا اکاؤنٹ کی جانب متوجہ ہوں۔
اس سے قبل میسنجرمیں سائن اپ کے لیے صرف فون نمبر درکار تھا۔ فیس بک کی جانب سے نئے اقدام کی پیشگوئی کئی ویب سائٹ نے پہلے ہی کردی تھی۔ دوسری جانب فیس بک نے میسنجر کے لیے فیس بک اکاؤنٹ کی شرط پر اپنا مؤقف دیا ہے کہ وہ میسنجر کو انسٹاگرام اور واٹس ایپ سے جوڑنا چاہتا ہے اور اسی بنا پر یہ تبدیلی کی گئی ہے۔ اس طرح ہر طرح سے پیغامات کو محفوظ بنانے کے لیے یہ اہم قدم اٹھایا گیا ہے۔

Comments
Loading...